دکوراسیون داخلی منزل : همراه با تیم متخصص دکوراسیون منزل خود را انجام دهید

این در حالی است که بحث دکوراسیون داخلی منزل شما را با انواع سبکهای چیدمان از گذشته تا به امروز آشنا کرده و موجب آن میشود که با اطلاعات و آگاهی کافی بتوانید در میان سبکهای مختلف چیدمان در دنیا، سبکی را که بیشتر به شما و روحیات و سلیقه شخصیتان نزدیک است را برگزینید و خانهتان را منحصر به خودتان کنید. به طور مثال طراحی دکوراسیون داخلی مغازه ها و فروشگاه ها می تواند باعث جلب و جذب بیشتر مشتری شود. این نکته شما را در جذب مخاطبان بیشتر همراهی میکند. رنگهای مشکی، سفید، طوسی، کرم و بژ در این سبک بیشتر به چشم میخورد. در سبک دکوراسیون داخلی منزل به شیوه معاصر یا امروزی بیشتر از رنگهای خنثی استفاده میشود. سبک مدرن سبکی پر طرفدار در دکوراسیون داخلی منزل است که آن را معمولاً با سبک معاصر به اشتباه میگیرند. آنچه مهم است در رابطه با سبک معاصر یا امروزی بدانید این است که ماهیت اکسسوریها در آن سبک حرف اول را میزنند. سبک کلاسیک یکی از پر کاربردترین و رایجترین سبکها در میان انواع سبکهای دکوراسیون داخلی منزل است. در اینجا یکی از ساختمانهای بسیار لوکس متعلق به گروه ساختمانی ناتِک را مشاهده میکنید که طراحی آن از یک کار تیمی عالی توسط مهندس فاطمی و مهندس رجبی انجام شده و ناظر ارشد پروژه مهندس چیت ساز هستند.

این مدل بسیار منعطف است و به سبک خاصی پایبند نیست، بنابراین دست طراح در انجام آن باز است و مانند سبک مدرن فقط از خطوط صاف استفاده نمی شود و گاها طراح می تواند خطوط منحنی درطرح خود استفاده نماید. استفاده از متریال چوب با رنگ بسیار روشن از بارزترین ملاکهای سبک اسکادیناوی است. شلوغی و رنگ جزء اولین چیزهایی است که در چیدمان به سبک بوهمین به چشم میخورد. سبک بوهمین در دکوراسیون داخلی منزل یکی از جالبترین و منحصر به فردترین سبکهاست. هر کدام از این سبکها حال و هوای منحصر به خودش را به خانه شما آورده و طبیعتاً هر کدام از آنها اصول، اکسسوریها و رنگهای خاص خودشان را با خود به همراه خواهند داشت. معمولاً در ویلاها از این سبک دکوراسیون استفاده میشود و حال و هوای روستا و طبیعت را القاء میکند و فضای گرمی هم دارد. میتوانید تمام رنگها را در کنار هم داشته باشید. بنابراین میتوانید با ما در این مقاله همراه باشید و سبک دلخواه و دلنشین خود را همراه ما انتخاب کنید. اما در کل این سبک نیاز به اکسسوری چندانی ندارد. در کل یک طراح داخلی موفق مهربان و خوش برخورد است و تا حدودی ذهن مخاطبش را پیش گویی میکند و این کار باعث میشود مشتری شما احساس کند شما به تمامی موضعات و شرایط مسلط هستید و نگرانیهای وی کاهش مییابد.

به تعبیری دیگر دکوراسیون داخلی به این موضوع می پردازد که چگونه می توان یک پلان آزاد را با استفاده از مبلمانی که مناسب آن فضاست و دکوراسیونی که جلوه جذابی دارد در هم آمیخت و فضایی جذاب برای زندگی یا کار پدید آورد. چراکه در منازل کوچک و آپارتمان هایی با متراژ پایین هم می توان با هماهنگ سازی میان اجزای مختلف خنه فضای آن را به شکل زیبایی طراحی کرد. اما باید دقت داشته باشید که این سبک بیشتر مناسب برای خانههایی با متراژ بالاست. اکسسوریها در این سبک بیشتر از جنس فلز و استیل و کروم هستند و حس آرامش و صمیمیت را در محیط ایجاد میکنند. به عنوان مثال دیوارها، سقف، کف، مبلمان یا اکسسوریهای اصلی میتوانند از جنس سبگ یا چوب باشند. از رنگ های روشن پارکت لمینت می توان به استخوانی، کالباسی، کرم، شیری، ملایم سفید و … یکی از ویژگی های هنر روم باستان استفاده بجا از تزئینات و مجسمه سازی است، ابداع استفاده از سردیس بجای مجسمه کامل در این دوران بروز کرد و از عناصر بارز آن می توان به: فرسکو، کاتورا، پانتئون، موزلییک های رومی، باسیکیا، لامپ های رومی، فوروم، کلسئوم، کاتاکومب اشاره کرد. بازسازی و اجرای دکوراسیون داخلی می تواند دلایل متعددی داشته باشد از مهمترین دلایل آن می توان به هزینه های زیاد نوسازی و ساخت مجدد اشاره کرد.

نیاز به ساده سازی اشکال از رشد سریع شهرها نشات می گیرد که به جای ساخت و سازهای سنتی به ساخت و سازهای جایگزین نیاز دارند. در نظر بگیرید که برخی افراد دارای خانه هایی کوچک می باشند از به دلیل علاقه به سبک خاصی از مبل متاسفانه مبلی را انتخاب و خریداری می کنند که برای خانه آن ها بزرگ می باشد و جدا از دست و پا گیر بودن مجبور می شوند که پس مدت اندکی مجددا هزینه ای اضافی بابت خرید مبل بپردازند. در این سبک اگر مبلمان و اشیای بزرگ در چیدمان ساده و مدرن باشند، اکسسوریها دارای جزئیات بیشتری انتخاب شده و به سمت کلاسیک بودن میروند و بلاعکس. زیرا مبلمانها در این سبک بزرگ بوده بنابراین نیاز به فضای بیشتری دارند. شما هیچگونه تجملگرایی در این سبک نخواهید دید. شما می توانید زمانی که به رنگ خاصی علاقه مند هستید یکی از دیوارهای منزل خود را برای این رنگ در نظر بگیرید و سایر دیوار ها را با کاغذ دیواری و یا رنگ های دیگر ترکیب کنید. ایجاد مزیت رقابتی به این معناست که باید تفاوت و مزایایی نسبت به سایر رقبا برای خود ایجاد کنید تا مخاطبان، شما را به آنها ترجیح دهند.